torsdag 4 december 2014

Reflexer

Nu jobbar jag med reflexer! Det är roligt, lagom små objekt och kunderna blir så glada. Beställ gärna av mig! Jag tillverkar och skickar hela vägen fram till jul. Det är viktigt att vara synlig i vintermörkret och även att vara snygg, så på med en makalös reflex. Även jag har ju mina begränsningar, så ju förr du tingar din reflex desto större chans är det att jag hinner göra just till dig. Och posten har ju också högtryck så här års, det är ytterligare en anledning att kasta iväg ett meddelande i god tid. Fler bilder finns på fejjan.

På lördag ska jag till Hemslöjden och jobba i adventscaféet, det är boksläpp på en ny superfin broderibok. Klicka absolut på länken och läs mer om den. Jag kommer att hålla kurs med den som utgångspunkt, det blir på Hemslöjdsgården i Linköping en helg i början på februari. Jag kommer med mer information längre fram.

En annan aktivitet jag håller i är Reprisvärt på Arbetets museum. En återbruksverkstad för vanligt folk, jag sitter och gör min grej i utställningen Framtidsland på våning 5. Det är kul, men jag vill ha fler besökare som samtalar med mig om återbruk och återanvändning. Komsi, komsi!
Nu på söndag kommer jag att sitta där och göra stjärnor mellan kl 12-15.
Imorgon gör jag även ett evenemang om det på fejjan, bjud med en vän och kom.



Reflexbrosch modell Bert-Åke till det facila priset av 65 riksdaler. Porto tillkommer.

Så här ser det ut i reflexverkstan. Den nya modellen av reflexbrosch heter Jenny K.

Hej då gott folk, ha en riktigt fin andra advent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar